søndag 24. april 2011

Bergen og Akvariet

Bergen er en kjempeflott by. Jeg har faktisk aldri gått i byen som jeg gjorde nå i påsken. Den var til min store overraskelse veldig stor.. Jeg vet jo at det er den andre største byen i Norge men jeg var ikke klar over at den var sååå stor. Mange flotte hus både her og der og sinnsykt mange bakker. Jeg følte jeg gikk skeivt hele tiden. Jeg må bare tilbake hit når butikkene er åpne, det var ren tortur å gå forbi alle de kjekke butikkene uten å kunne gå inn og snope litt.








AKvariet var nesten en skuffelse. Dyrt var det og vi hadde gått gjennom på ca en halv time. Det var absolutt ikke verdt NOK 500. De hadde stengt en hel avdeling så det var fort gjort å gå gjennom hele stedet. Men guttene sitter nok igjen med flere inntrykk enn vi voksne gjorde. For dem var det selvsagt stort å se pingviner, krokodiller, slanger og ikke minst haiene i haitunnelen. Den synes jeg også var kjekk.




Nicholas synes det var litt skummelt med hele Akvariet, han sa hele tiden "de kan ikke komme ut, de kan ikke komme ut".








Vi håper på ny Bergenstur til sommeren men da må først forsikre oss om at været er like flott som det har vært nå i Påsken.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar