fredag 29. april 2011

Marc Jacobs i sola

Dette fantastiske vårværet må virkelig nytes.

Mine nye Marc Jacobs solbriller er jeg bare så fornøyd med.

Ikke bare er de utrolig fine, de sitter godt uten å stramme for mye og

beskytter utrolig godt for sola.





Jeg kjøpte dem da jeg nylig var i New York. Kursen er bare latterlig lav og jeg fikk dem for en billig penge. Er kjempefornøyd og angrer nesten på at jeg ikke kjøpte flere solbriller.







Gårsdagens antrekk:solbriller fra Marc Jakobs, t-shirt fra Primark, Cardigan fra Strawberry og bukse fra Jane Norman









































4 kommentarer:

  1. Solbrille shopping i NY er digg !!
    Kos deg med finværet i helgen:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Ja du er ikke den eneste som treger, jeg har allerede ødelagt mine:(

    Kjempe stiligt antrekk :)

    Klem♥

    SvarSlett
  3. Knallfine! Minner meg på at jeg skulle investert i et par solbriller og...

    SvarSlett