søndag 24. april 2011

Påsken i Bergen

Vi har hatt noen nydelige dager i Bergensområdet, dvs på Stanghelle og Stamnes ca en times kjøretur unna.

Det har vært helt fantastisk vær, blå himmel og strålende sol. Vi var innom Hesjedals fossen, det var nesten ett must for oss som har navnet i familien.




Det var en helt utrolig flott foss og guttene ble bra fascinerte. B på 5 år synes det var litt overveldende og trodde det var som i Japan. Stakkars liten, han har fått med seg noe av Tsunamien på tv'en og har blitt ganske skremt. Vi har snakket om det før men det slipper ikke taket hos han.


,



Tenk å eie og bo på ett slikt fantastisk sted, det er nesten som i gamle dager. Jeg kunne nok ikke bodd slikt selv men kunne mer enn gjerne hatt ett slikt sommersted. Nå er vi så heldige at tanten og onkelen til min mann bor her, fantastiske mennesker, og vi er mer enn velkomne på besøk.








Vi var også på besøk hos ett vennepar, knallkoselig var det, tusen takk Barbro og Steinar for kjempeflott oppvartning og godt selskap, vi storkoste oss og guttene snakket om Sara på veien hjem :-) Vi hadde oss også en tur innom Bergen by og var på Akvariet men tror jeg må skrive litt om det litt senere. Jeg må nå komme meg i klærne og ut i solen.


Ønsker dere en kjempeflott søndag og håper at påsken har vært like bra hos dere som hos oss.


Stor klem fra Helen

1 kommentar:

  1. Tusen takk for besøket - det var såå kjekt å ha dere her. Kom snart igjen!

    Klem

    SvarSlett