mandag 11. april 2011

stolt mamma

I anledning at 4 åringene skal i kirken

for å en barnebibel blir det arrangert

en liten samling for dem.


Først er det noen samlinger

hvor det blir fortalt bibelhistorier sunget

og lekt litt, deretter var vi på påskeverksted

og det hele ble avsluttet med en gudstjeneste

hvor de får utdelt en barnebibel. Derfor var vi i kirken igår hvor

min skjønne lille N fikk boken sin.

De eldste har sin utgave og de

elsker å lese i den. Det var derfor

stort å få sin egen.


Vår lille N er en kjempesjenert gutt

og mitt hjerte brister av stolthet at

han turde stå fremme foran alle folkene når de sang.

Han sang ikke, han bare sto der men det gjorde ingenting.

Vi er bare så utrolig stolte av han.

Da han satte seg så slo det lille hjertet hans kjempefort

men han gjennomførte det.

Da navnet hans ble ropt opp av


presten var det en forventningsfull


liten gutt som tappert gikk frem og hentet boken sin.



Jeg vet jeg har lovet å vise frem noe av det jeg kjøpte i New York men tiden flyr. Jeg har enda ikke tatt noe bilde av det, skal prøve å få det til i løpet av uken.


Klem Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar