søndag 4. november 2012

Halloween bursdag - Benjamin 7 år

Min flotte Benjamin er 7 år idag og dagen ble feiret med Halloween fest for hele klassen, ett herlig kaos av gutter og jenter. Ett lite bilderas av forberedelsene følger. Jeg var i utgangspunktet klar til å kansellere hele bursdagen da jeg ikke har vært i form men med super hjelp fra min kjære søster ordnet alt seg til slutt. 






Hele huset ble gjort om til Halloween festen, vekk med alle lysestaker, skåler og krukker som er mitt, og inn med dødsningshoder, spindelvev og gresskar. 

Muffins ble også laget, i den tro at kaker er helt ut? Der tok jeg vist skammelig feil for kaken ble etterlyst og det ble nevnt at det var ikke noe skikkelig selskap uten kake. Da tar vi dette til etterretning til 8-årsdagen som det heldigvis er lenge til. Ungene lurte også på hvilke leker vi skulle ha, og det hadde ikke denne mamma'en tenkt på når hun har ligget strekk ut på sofaen i flere dager. Da trådde storebror til og satte i gang med danseleken som var en stor suksess. Det ble hoppet og danset ivrig til blant annet Gangnam Style og I'm sexy and I know it.





Neste helg blir det familiebursdag og da er det i bakingen igjen. Fortsatt fin søndag til deg:-)

3 kommentarer:

  1. Høres ut som en super bursdag!
    Så fint du har laget i stand.
    Sporty gjort å invitere hele klassen.

    Gratulerer så mye med overstått til Benjamin!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så bra pyntet.. Halloween er moro :)

    Ha en fin ny uke!
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  3. Så fint du hadde pyntet til Halloween;)
    Fin kveld til deg:)
    Klem

    SvarSlett