tirsdag 13. november 2012

vel overstått 7-årsdag

Min kjære flotte 7-åring har nå blitt feiret to helger på rad. Først med Halloween fest for klassen og deretter familieselskap nå i helgen som var. Han er superfornøyd og har stolt telt opp pengene som skal gå til en Ipad, fornuftige gutten min. 



Jeg hadde så lyst å få tatt noen flotte bilder av han men han er nok desverre ikke av den samarbeidsvillige typen når det gjelder fotografering. Viser da heller noen bilder fra forberedelsene til den store dagen som alltid kommer  like brått på meg. Disse ballongene kjøpte jeg sånn i siste liten inne på Søstrene Grene (som forresten har fått butikk i Sandnes) elsker fargene og at det er litt metalic i dem. 




Skulle kanskje vist noen bilder av kakene men det kan jeg heller ta imorgen, hvis ikke blir dette innlegget veldig langt, dessuten er jeg utrolig trett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar