søndag 24. januar 2010

en produktiv søndag

Idag har vi hatt en fantastisk flott dag ute i snøen med guttene. Jeg tok en masse flotte bilder men desverre har jeg litt problemer med å laste opp bildene og jeg finner ikke ut hvorfor jeg ikke får det til. Det var ikke like lett å ake med dem da mamma og pappa ikke kan dele seg i 4 for guttene våre. Vi prøvde å ake i tur og orden med dem men de var ikke helt fornøyde med det. Det endte at vi gikk ned til bekken som er nesten rett nedenfor huset vårt og der koste de seg kjempemasse. Det var vist kjekkere enn hele akingen hehehe. Jeg får legge ut bilder fra denne dagen når jeg får til å overføre bildene fra kameraet.

Ellers har dagen idag gått med til rydding og maling. Vi holder på med å male listene nede i gangen men da jeg begynnte med det så ble de hvitmalte panelveggene seende så gule ute, at jeg måtte male de på ny. Det tok sin tid. Det er kjempekjedelig å male. Skal legge ut bilder når gangen er helt ferdig og vi har fått gjort noe med trappetrippene, de ser ikke ut. Har helst lyst å male dem hvite men de er så fulle i hakk og jeg orker ikke å pusse dem ned derfor blir det vel til at vi legger laminat i dem og får en kamerat til å lage beslag til lå ha på kanten. Vi lurer på om vi skal kjøpe hvit laminat eller merbau farget laminat. Hva tror dere??

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se bildene! :) Jeg er litt missunnelig på deg som alltid har kamera tilgjengelig. Selv er jeg altfor flink til å glemme det, hehe.

    SvarSlett