onsdag 27. januar 2010

onsdag er fridag

Hver onsdag har jeg fri fra jobb og dagen brukes til å gjøre de tingene jeg ikke får gjort ellers i uken, dvs kjedelige ting som å vaske og rydde og bretting av klær. Det er helt utrolig hvor fort rotet det blir hjemme hos oss, andre som kjenner til dette problemet?

Etter dagens økt har jeg funnet ut at tirsdag kveld må være ryddekveld slik at jeg kan konsentrere meg om å vaske på onsdagen. Planen med å være hjemme onsdager er ikke bare å rydde men å ha tid til å lage ekstra god middag og f.eks skillingsboller. Jeg henter også guttene tidligere fra barnehagen denne dagen og de synes det er kjempestas å bli hentet av mammaen sin, ellers i uken blir de hentet av mommo og moffi. Det første de spør om når vi kommer hjem er om jeg har ryddet rommet deres, de er ganske opptatt av det men å rydde det selv???, ikke like stas nei!!
Det det aller kjekkeste er duften av hjemmebakst. De elsker skillingsboller. Benjamin på 4 sier skillingsbongser så det er det nye navnet her i huset, hehehe

Etter halvannen mnd med snø begynnte det å regne idag jeg gikk derfor og kjøpte de skjønneste rosa tulipanene for å lyse opp hverdagen er hjemme litt. Det er utrolig hva litt blomster gjør for humøret. Skulle gjerne lagt ut bildet men jeg har fremdeles litt problemer med å få ført over bilder. Jeg må få kjøpt meg en ekstern harddisk å ført over bildene på den. Pc'en er full og den andre hardisken er full av bilder, det er altså derfor jeg ikke får til å overføre bilder.

Viser dere noen bilder fra september hvor vi ferierte en uke i Tyrkia, lengter tilbake når jeg ser på disse










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar