lørdag 23. januar 2010

jeg begynte å scrappe da eldstemann Christopher ble født og jeg elsker det. Nå har jeg faktisk ikke scrappet noe siden papirfesten i oktober men skal på scrappetreff til ei venninne nå på tirsdag, gleder meg kjempemasse. Jeg kommer til å legge ut Lo'ene som lages denne kvelden, dersom jeg blir fornøyd med dem. Det er vel sånn med scrapbooking som med det meste, noe blir man fornøyd med og andre vil man helst bare lage på ny, det kommer vel litt ann på dagsformen. Gleder meg ellers til forening neste uke med en kjempekjekk jentegjeng som jeg ikke har sett på nesten 2mnd. det skal bli kos. Jeg har 3 foreninger jeg går i, det kan til tider bli travelt, men hverdagen generelt er travel og jeg prioriterer disse 3 kveldene i mnd for å treffe gode venninner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar