tirsdag 26. januar 2010

forening og scrappekveld

Igår var jeg i forening hos ei venninne,Aida, og vi hadde det kjempekoselig. Det var så lenge siden jeg hadde sett dem og skravla gikk i ett hele kvelden. Kjempegod mat fikk vi også, som vanlig. Jeg hentet Hege på veien og måtte selvfølgelig innom for å se hvor stor hennes datter Marielle var blitt, og tiden flyr ja. Sist jeg så henne var hun en liten baby og nå var hun ei stor jente på 9mnd som sitter og står. Kan nesten ikke tro at vår minste Alexander nærmer seg 2 år.

Ikveld skulle jeg egentlig vært hos Grethe Lill og scrappet men det ble for travelt så jeg klarte ikke rekke det, desverre. Jeg har fremdeles litt problemer med å få lastet inn bildene fra søndag, legger derfor ut noen andre snøbilder.



Christopher på åtte år

Nicholas på snart 3 år


Benjamin på 4 år

1 kommentar: