onsdag 12. mai 2010

Glasskrukker på stett

Jeg elsker slike glasskrukker på stett, de er så utrolig søte. Det gjør seg godt med litt fargerikt snop inni. Jeg husker da jeg gikk på ungdomsskolen var jeg på loppemarked med ei venninne og der fant jeg en slik skål, rosa og blank. Jeg hadde den i mange mange år, men da vi kjøpte oss hus passet den liksom ikke inn i den stilen vi da hadde. Jeg vet rett og slett ikke hvor det ble av den men jeg frykter at den havnet på Fretex. Jeg har ett ørlite håp om at når vi rydder loftet i sommer at den dukker opp.




Kanskje jeg får tid imorgen til å rydde litt der oppe fordi imorgen er det Kristi Himmelfartdag og friiii. Det blir langhelg på meg fordi jeg har fri også fredag, da er det planleggingsdag i barnehagen. Jeg gleder meg masse til å være hjemme med småtrollene mine, og vi skal virkelig nyte det herlige været som er ute. Hva skal dere gjøre på fridagen deres imorgen? Ha en fortsatt fin onsdagskveld, det skal ivertfall jeg.

KLEM

2 kommentarer:

  1. Den var kjempefin! Liker også veldig godt krukker og fat med stett. Synes det ser så stilig og elegant ut:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Å den var jo kjempe fin, er den ny? Gleder meg til neste innlegg...kan bare tenke meg hva det skal handle om:) Håper du fikk noen blink skudd:)

    Takk for en kjempe fin tur:)

    SvarSlett