tirsdag 18. mai 2010

hagen

Dette er litt av hagen vår, og dette er den delen av hagen vi hadde store planer om å grave vekk, for å gjøre klar til å bygge garasje.


Dette ville vi gjøre fordi vi har garasjen inni huset, og vi trenger mer rom. Det vi nå har funnet ut er at vi heller skal innrede garasjen og få 2 rom xtra, og vi avventer graving av denne plenen.

pga disse planene ser hagen ut som den gjør, men nå som vi har bestemt oss for å foreløpig beholde den så må vi virkelig gjøre noe for at det skal se litt mer innbydende ut.


Som dere ser så er det god boltringsplass for guttene og vi har ofte huset og hagen full av unger. Normalt sett har det stått en trampoline på denne plenen, men den vi hadde ble ødelagt så vi skal kjøpe ny.

Idag skinner solen og jeg burde egentlig vært ute og gjort noe i hagen, men jeg har sykt barn hjemme fra barnehagen så det blir ikke noe jobbing på meg.

Ha en fortsatt strålende vår dag.

Klem

1 kommentar:

  1. Hagen din ser litt ut som min den. :)

    Eg er så lei av å ikkje få hagen fin, så eg byggjer stadig nye altaner/plattinger sånn at eg får mindre plen/hage å jobbe med. :P

    Fin blogg du har, har lagt meg til som følger.

    Ha vidare ein fin dag.

    SvarSlett