fredag 10. september 2010

Nasa, Kemah og Galvestone

I løpet av dagene i Houston fikk vi med oss Nasa, Kemah og Galvestone. Nasa var ett kjempekjekt sted, det var nok spesielt beregnet for barn men vi storkoste oss der. De hadde simulator, forskjellige filmer som viste hvordan det var å være astronaut, vi fikk oppdaterte sendinger fra dem som var ute i rommet akkurat nå og mye mer interessante opplysninger. Det var veldig bra.






Kemah var ett kjempekjekt sted med flotte restauranter og karuseller og en gigantisk berg og dalbane. Jeg er ikke så glad i tivoli da jeg blir fort kvalm, men de som prøvde berg og dalbanen sa den var sinnsykt rå.





Galvestone var også ett kjempeflott sted, både for barnefamilier, kjærester, jentetur eller hva det måtte være. En fantastisk strand og lekre restauranter langs veien. Ett kjempekoselig sted som absolutt er til å anbefale, bare synd jeg ikke fikk sett mer.





Jeg har virkelig storkost meg på denne turen og skulle ønske jeg kunne opplevd enda mer, men kanskje en gangi fremtiden, who knows?

1 kommentar: