torsdag 16. september 2010

ett gresk hjem

I min søken etter inspirasjon kom jeg over dette flotte hjemmet i Hellas. Huset er tegnet av det greske arkitektfirmaet Zege. Arkitektfirmaet føler de har fått frem essensen av hva øya Tinos står for.








Jeg synes det var så utrolig stilig måten de har bygget huset på, at hyllene og sengene er bygget inn i huset. Det blir en helt annerledes atmosfære av måten de har gjort det på, så stilrent men alikevel ikke skikkelig, om du skjønner hva jeg mener?

Nå må jeg vie min kjære mann litt tid da jeg blir alenemamma i helgen da han skal avgårde på tur med jobben.
Hyggelig at du titter innom nettopp til meg, setter kjempepris på det og legg gjerne igjen en liten kommentar slik at jeg vet du har vært der, slik kan jeg lettere komme innom og besøke deg dersom du har en blogg.
Klem Helen


3 kommentarer:

  1. Ja takk, sånn hus kan jeg godt ha! :)

    SvarSlett
  2. Så lekkert! Har veldig sansen for innebygde hyller og nisjer. Artig å se:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydeligt♥

    Synd at jeg har det veldig travelt i helga ellers skulle vi ha scrappet litt sammen ;)

    Klem♥

    SvarSlett