onsdag 22. september 2010

Comfort Hotel Runway

,Da jeg dro på studietur til Houston dro jeg med British Airways fra Oslo, via London. Jeg dro til Oslo kvelden før og bodde på Comfort Hotel Runway som var ett veldig fancy hotell med masse skarpe farger. Jeg tok desverre ingen bilder fra resepsjonsområdet men det var veldig stort og åpent og masse med folk. Restauranten var i samme området og det var ikke skjermet, alt var i ett.

Rommet var lite men det passet fint for meg som var alene, og for all del det går fint for 2 også da som regel når man bor på ett flyplass hotell så er det bare for en natt.
,


Alle gangene på hotellet var i spreke farger, litt rart å gå der for du går inn i en grønn avdeling, og plutselig var det rosa, og så gult og så litt turkis. Dørskilt, tapet og vegger matchet, det var 4 rom om gangen som var samme farge.



,,


Det går shuttlebuss fra Gardermoen og koster NOK60 pr vei. Man kan faktisk se hotellet fra rullebanen, akkurat det la jeg ikke merke til før på returen hjem til Stavanger. Dette er ett veldig ok hotell og absolutt ikke langt fra Gardermoen og prisene er ok.

2 kommentarer:

  1. Selve rommet er fint :) Men jeg måtte le litt da du visst meg bildene av gangen :P

    SvarSlett
  2. Tøfft!
    Koseli blogg du har Helen! Du ligg på favoritter og æ e innom dæ ofte, får me mæ alt!!
    :)) Klem Lynn

    SvarSlett