onsdag 1. september 2010

reisefeber

Ikveld drar jeg til Oslo, for så å dra videre til Houston på Studietur. Jeg gleder meg kjempemasse men merker at jeg begynner å få litt reisefeber. Jeg har brukt dagen i dag på å rydde, vaske klær, henge ut klær og bolledeigen venter på å bli deilige skillingsboller. Jeg har omsider kommet meg i dusjen og holder nå på å pakke.



Hva skal jeg pakke med meg? Nydelig sommerlig kjole til fredagskvelden er pakket, dongribukse og rutet skjorte til mulig cowboyfest på lørdag ligger i kofferten, men hva med dagtid? Har sjekket værmeldingen og Houston har nydelig sommervær med 33 + grader og strålende sol, men har plutselig begynt å lure på hva som er passelig og tekkelig antrekk til en studietur. Vi skal også på firmabesøk og da vil jeg veldig gjerne se representativ ut for firmaet mitt, hva har man da på seg?

Jeg har nå pakket ned forskjellige antrekk, mer enn hva jeg trenger men kofferten min er stor, den rommer mye. Noen kan kanskje begynne å lure på hva man skal med en slik stor koffert. På studietur får man veldig ofte ikke tid til shopping men jeg har ett håp. Ifølge kofferten min har jeg ett veldig stort håp om å få shoppe masse.




Nå skal snart skillingsbollene trilles ut, middagen lages og småtrollene mine hentes i barnehagen. Ønsker deg som titter innom en strålende flott dag i solskinnet som vi har her på denne kanten av landet.

Klem Helen

3 kommentarer:

  1. Jeg og vil!! Du er heldig, håper du får en kjempe fin tur :) Nå er det din tur!

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!
    Koselig at du liker bloggen:)

    God tur på studietur! Hørtes gøy ut!:)

    SvarSlett