mandag 1. november 2010

Halloween

Nå er det vel overstått Halloween og det er faktisk 1.november idag. I helgen har det vært bånn gass, slik som hele høsten har vært. Christopher på 9 har hatt Halloween fest, og invitert klassen og ett par utenom.
Velkommen til Halloween fest.denne mannen ble arrangert av min kjempesnille mamma og var det første som møtte gjestene. Gresskaret er det min skjønne pappa som har laget.

De var vel totalt rundt 20 unger i hus og det gikk heftig for seg. Vi fikk låne røykmaskin ifra min snille bror (det er grunnen til noe grumsete bilder) og det var stor stas blant ungene. Dørene ble åpnet klokken fem og det strømmet på med hekser, varulver, spidermann, skjeletter, supermann og alt man tenke seg til.
Kveldens hovedperson som selv har bestemt hvordan han skulle se ut. Det eneste han trengte var ett stykke tøy som vi fant på Kreaktiv. Det skulle brukes til kappe



Disse pyntede muffinsene er det min fantastiske mamma som står for

Det ble dansing, gjemmeleken, de så film, de lekte tikken og hadde det bare knallkos.
Siste person ble hentet så sent som kvart på ti, og det sier vel litt om hvor tiden fløy og hvor kjekt de har hatt det. Da de gikk var de så høflige og takket for seg, og vanket på masse kommentarer blant annet "drittkult party Christopher", hehehe. , Tror nesten det blir Feiring neste år også når det ble så vellykket som dette. Det må også nevnes at mor og far i huset også var vampyrer for anledningen, ikke noe halvgjort her, hihihi.

Nå må jeg ta meg av min lille Alexander som er hjemme fra barnehagen syk. Det har vært en langtfra festlig natt med feber, hosting og spying. Vi sovnet vel ikke før i 3-4 tiden inatt og er nå helt ferdig. Jeg håper han kommer seg utover dagen, en slik natt frister lite til gjentakelse. Håper dere andre har hatt en god natts søvn og at deres søte små er friske.
Klem Helen





4 kommentarer:

  1. Kjempe bra bilda :)såg ud som det har vært en kjempe bra fest, men kor e bildan av vampyr mamma og pappa? :P hehe..
    Ønske forresten Alexander god bedre =)

    SvarSlett
  2. Knall tøffe bilder, for en kjempe snill mor du har, muffinsene var jo kjempe kule...kan tenke meg at de gikk ned på høykant ;)
    Og du som gjør dette for ungene...er nok snilleste mammaen på jord du nå ;)

    Klem♥

    SvarSlett
  3. Så kjekt, de koste seg skikkelig! :D

    SvarSlett
  4. Jeg har gitt deg en pris på bloggen min :)Gå og se ;)

    SvarSlett