onsdag 9. juni 2010

endelig litt sommer

Benjamin på 4 år spør hver dag "er det sommer idag, mamma". Idag kunne jeg endelig si ja til gutten min, idag er det sommer og idag blir det sommerklær. Han var helt i ekstase. Idag har guttene vært hjemme pga streiken, og vi har kost oss masse i finværet, vært nede på kaien og spist is og vært i lekeparken.


Da eldstemann Christopher kom hjem med en kompis bar det rett ut i hagen hvor de heiv seg over vannslangen og hadde vannkrig.

De hadde det kjempemoro. Da pappa'en i huset kom hjem hadde han vært å kjøpt vannsklie og det var stor stas. Ellers har vi grillet og guttene har hjulpet mommo med å klargjøre bassenget.


Det er så ufattelig herlig med slike dager som dette, jeg nyter slike dager som dette. Har tatt meg tid til kos og lek med guttene og bonusen er at jeg faktisk har fått ryddet og vasket litt også.

Håper dette nydelig været holder seg men det ser heller dårlig ut, men får da heller leve på denne dagen til finværet bestemmer seg for å vise seg igjen. Ønsker dere alle en like fantastisk kveld videre


Klem Helen

2 kommentarer:

  1. Herlig med en smakebit av sommeren:-) Så ut som guttene har storkost seg. Håper vi får mange sånne deilige solskinnsdager:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Å det så virkelig ut som de storkoste seg...og ja håper dette været holder seg lenge:)

    Kos deg masse på jobb i dag vennen så snakkes vi:)

    SvarSlett