søndag 20. juni 2010

♥ Lorrain ♥

idag har min kjære lillesøster Lorrain bursdag. Hun er ei fantastisk flott jente som jeg setter utrolig stor pris på, og som alltid er der for meg. Masse gla i deg ♥
Det har vært fullt hus i nabohuset hos mamma med familie, kjempekos har vi hatt det. Guttene har også prøvd det nye bassenget sitt, sjørøverbassenget fra Nille. Vi hadde det samme ifjor men måtte til innkjøp av nytt iår. Det pleier å være sånn, varer ikke lengre enn en sesong her i huset. Har kanskje noe med at vi er så dårlige på å gjøre det rent og pakke det vekk for vinteren, jeg vet ikke jeg. Min mamma synes å mene det og hun har nok kanskje rett.

Vi har ivertfall kost oss idag og fått helt nydelig grillmat laget av min kjære mamma. Hun er helt fantastisk, det gjelder også på matfronten. Dette er en egenskap jeg , til hennes store fortvilelse, ikke har arvet.

Bassenget i hagen til mamma og pappa har også blitt brukt idag, jeg har ikke vært uti da det er iskaldt men tøffe Christopher og søte Malin var uti. Jeg var selvfølgelig for sen til å se og til å knipse litt bilder, de var ikke lenge uti for å si det sånn.


Min snille tante har idag tatt med seg alle våre 4 gutter på overnatting, det betyr at vi kan sove litt lenger imorgen selv om vi må opp og avgårde på jobb. Det blir t.o.m ei hel natts søvn og det er luksus.
Klem Helen

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen til din flotte lillesøster!
    Herlig å ha alle 4 på overnatting:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Kjempe glad i deg også x)

    SvarSlett