lørdag 12. juni 2010

voksduk

Inspirert av alle dere fantastiske bloggedamer der ute har jeg bestemt meg for at iår skal jeg virkelig få gjort utestedet kjempekoselig og superromantisk. I den aledning ville jeg gå til innkjøp av en voksduk, noe som har vist seg til å ikke være så lett. Jeg har vært både på Kid og Princess, men ingen av de har hatt noe som jeg kunne tenke meg, som er småblomstrere romantisk rosa ♥
Jeg fant en lekker sak på SMAK i Sandnes men den var noe i overkant av hva jeg hadde sett for meg i pris, NOK259 pr meter var ikke helt i min prisklasse, ivertfall ikke for en voksduk som skal være ute.

Jeg kom nå i kveld over en sjekk dansk nettbutikk som hadde noe som kunne ligne det jeg har sett for meg, problemet er at det ikke bare er jeg som hadde lyst på slik en duk, det var til min store fortvilelse utsolgt, men så var det vistnok heller ikke voksduk. men jeg likte godt mønsteret hehehe





Men har du sett, Sparkjøp hadde voksduk som jeg faktisk kunne tenke meg. Da jeg sjekket det de hadde ifjor var de helt forferdelige men jeg må si de kommer seg på den fronten også. Way to go Sparkjøp. Må si at den slår på ingen måte den de hadde på SMAK, men den duger.

Kjenner jeg er kjempetrøtt, det må være det sure kalde været som gjør det. Skal krype under teppet sammen med min kjære og se film, tror det blir "Alice in Wonderland" med Johnny Depp. Ønsker dere en flott lørdagskveld videre.
Klem fra Helen





























,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar