torsdag 14. oktober 2010

Deilig med høstferie

Det er allerede høstferie og i år har har jeg tatt meg fri 2 dager. Sammen med onsdagen min som jeg alltid har fri så har jeg hele 3 dager hjemme, og det er ganske godt. Jeg har fått tid til å gjøre litt hjemme, ikke noe mer spennende enn forefallende arbeid men det må gjøres og jeg har fått litt kvalitetstid med eldstemann på snart 9.


Idag har Christopher og jeg tatt bussen til Sandnes og kost oss litt på Vågen (kjøpesenter) av alle plasser. Han har fått seg en liten ting, nye hansker og vi har spist lunsj på McDonalds hvor vi også koste oss med is. Det var ikke mange timene vi var ute men det er vel ikke akkurat antall timer som betyr noe, det er vel heller hva man gjør med de timene. Jeg må si jeg er sjokkert over bussprisene, hele NOK90 måtte vi betale t/r for oss to. Det er jo helt galskap, det blir ivertfall ikke mye bussing på oss med de prisene, det er nå helt sikkert.




Da vi kom hjem fikk jeg ryddet og vasket litt, og svigermor var på besøk noe som alltid er kjempekoselig. Svigermor kommer imorgen rundt lunsj og tar med seg 2, kanskje 3, av guttene til tante og onkel på Karmøy.
Egentlig burde jeg nå vært klar til å komme meg avgårde på trening men tiden fløy ifra meg idag, satser på at jeg klarer det nå på lørdag. Vi har snakket om at vi skulle kjøpt oss en ergometer sykkel til de gangene vi ikke kommer oss på trening, men med min viljestyrke vet jeg ikke helt hvor mye den blir brukt.
Håper dere også har hatt en fin dag idag, ønsker dere nå en koselig kveld.
Klem Helen






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar