fredag 1. oktober 2010

Årets happening

For 5.året på rad arrangerer Scrappejungelen og Familieskatter papirfesten for landets scrappe og kortlagende galne damer. Dette har jeg fått med meg vært år og jeg kunne ikke være noe verre dette året. Nå har jeg vært fryktelig travel i helgene de siste 2 månedene, men nå er det nesten bom stopp så neste helg er family weekend only.

De har som alle de andre årene fått med seg noen av de beste kursholderne fra statene, jeg sier bare gled gled ♥


Noen av kursdeltakerne er Carolyn Peeler for Melissa Frances ♥♥♥♥ og Liz Hicks og Connie




,
Jeg må også si at rett før helgen fikk jeg en kjempeflott pakker fra Christine fra hvitstil. For en stund siden var jeg med på en fantastisk giveaway hos henne, og jeg vant 2.premien som var en gavepakke med en verdi på nok1000 fra hennes nyåpnende butikk i Narvik. Skal legge ut bilder av dette litt senere. og kjære Christine, tusen takk for at jeg ble en av de heldige vinnerene, likte pakken kjempegodt ♥
Nå skal jeg ha litt kosetid med guttene før det braker løst med dag 2 på papirfesten. ønsker dere alle en kjempefin helg. Klem Helen

1 kommentar:

  1. Grattis med fantastisk premie! Ikke noe tull når Christine drar i gang give away:-) Gleder meg til å se hva du vant.

    Klem

    SvarSlett