tirsdag 12. oktober 2010

Victorias secret body mist

I tax freen i Aberdeen ble jeg kjempeoverrasket da jeg oppdaget at de hadde produkter fra Victorias Secret. De hadde body mist'en til Victorias secret og hadde det ikke vært for min kjære søster så hadde jeg mest sannsynligvis ikke vist om den.

Jeg ble helt ellevill og fikk super hjelp av betjeningen i tax free'en. Hun ble ganske så begeistret den snille damen da hun så hvor vill jeg ble hihihi. Jeg hadde faktisk kjøpt noen av disse mist'ene da jeg var i Houston for vel en mnd siden men de forsvant sammen med kofferten min som forresten fremdeles ikke har dukket opp.




Jeg kjøpte ikke mindre enn 8 body mist'er, 2 av hver farge og gledet meg masse til å komme hjem og gi halvparten til min søster, hun ble fra seg av begeistring :-) Da er det virkelig gøy å kjøpe når du vet det blir virkelig satt pris på. Må innrømme at dersom du lurer på hvilken du skal kjøpe så er det ikke så lett da de lukter sterkt sprit med første sniff, men den gode lukten er der på lur.

1 kommentar:

  1. Ja elsker disse!! Tusen takk nok en gang, jeg må snart blogge om disse jeg og :D

    SvarSlett