søndag 10. oktober 2010

høsten er en herlig tid

Denne helgen har vært fantastisk flott. Det har vært nydelig vær og det har vært familien som har blitt prioritert denne helgen.

Det er lenge siden sist og jeg har nydt vært sekund. Idag har vi gått tur og vi er så heldig at vi har ett fantastisk turområde omtrent rett utenfor huset.



Det er så mange flotte farger og motiver nå om høsten og når jeg først kommer meg ut døren så koser jeg meg. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg er desverre ikke den ivrigste turgåeren men jeg koser meg når jeg først kommer meg ut.




Foruten om en helt herlig tur så har vi vært hos mine foreldre og spist nydelig middag, ris og karry, bare som min kjære mamma kan lage. Skal prøve å få lagt ut noen bilder litt senere. Maten var som vanlig helt nydelig og jeg var stappmett da jeg gikk derifra. Vi har også fått inn ny expedit hylle på Benjamin sitt rom så vi har ryddet og kastet ting fra hans rom idag, skal vise dere resultatet på det litt senere.
Nå skal jeg bare kose meg med det nyeste Costume bladet, god kveld til dere
KLem Helen

2 kommentarer:

  1. Jeg er fremdeles mett etter den middagen der, og har selvsagt blogget. Med bilder og det hele. :) (Benytter sjansen til å drive litt skamløs reklame for egen matblogg: http://matloggen.blogspot.com/2010/10/svigermorcurry-logg.html )

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!

    Maten er den beste :D

    SvarSlett