søndag 22. august 2010

80-tallsfest

Jeg har vært i 80-tallsfest i anledning min svigerinnes 30årsdag. Jeg må ærlig innrømme at jeg slet max med hva jeg skulle ha på meg. Jeg hadde ikke den fjerneste anelse og måtte samme dagen ut og kikke hva butikkene hadde å by på. Nå er vi jo egentlig midt i comebacket til 80-tallet og har faktisk vært der en stund så det var ikke så vanskelig som jeg skulle ha trodd.

Slik ble jeg og min kjære søster seende ut

En liten tur innom Gina Tricot og H&M og antrekket var i boks. Leggvarmerne og sko hadde jeg fra før av. Litt sjokkrosa sminke og masse masse rouge og ett tonn med hårspray og skum gjorde også nytten. Prøvde meg med krepptang men det verken funket eller viser noe særlig. Det var verre da jeg skulle vaske håret imorges, vet ikke hvor mange ganger det måtte vaskes før det begynte å føles noenlunde normalt ut. Uansett, festen var en suksess og vi hadde det kjempekos.

1 kommentar:

  1. Det var kjempe koselig. Du var jo helt gjennomført fra topp til tå. Dermed postet jeg 2 bilder av oss på min blogg også ;)

    SvarSlett