søndag 1. august 2010

en uke igjen av ferien

Da var turen til Newcastle over, og vi er noen tusen fattigere og det er en uke igjen av ferien. Eldste mann og jeg har storkost oss på turen. Det ble nok litt vel lenge med 4 dager, en helg hadde holdt i massevis men da vet vi det til en annen gang. Det var uansett veldig gøy å være tilbake i Newcastle, jeg var mye der tidligere da Englandsbåten gikk, den er dypt savnet og jeg har ett ørlite håp om at den starter igjen selv om jeg tviler sterkt. Jeg fikk shoppet litt klær og noe leker til guttene og t.o.m litt julegaver. Jeg hadde med meg 4 par sko hjem, men slo ikke min kjære søster som hadde 6 par med seg hjem, sjekk forresten bloggen hennes her. Bilder kommer senere.

Idag har vi vært hos min bror og svigerinne i kakekalas i anledning hennes 30 årsdag, det var kjempekoselig. Dagen hennes feires skikkelig med 80-tallfest om ett par uker. Lurer veldig på hva jeg skal ha på meg ???? kanskje jeg må ta en tur til fretex eller raide loftet til mamma.

skal nå inn i vampyrverden med Damien og co, ønsker dere god kveld videre

1 kommentar:

  1. Vampyrverden? Damien? Har jeg gått glipp av en serie/bok??? *angst*

    Angående klær til festen; Ta en tur på fretex. Jeg var innom, men fant lite i min størrelse, men jeg tror nok det finnes masse til deg. Se på eventsiden på facebook, der har jeg lagt ut link til en side som kommer med masse tips til antrekk. :)

    SvarSlett