onsdag 11. august 2010

♥ 3 års bryllupsdag ♥

Vi har vært ett par i 10 år og for 3 år siden valgte vi å bli mann og kone. Vi hadde en helt fantastisk flott dag, det var helt magisk ♥ Været var akkurat passe flott, omtrent den eneste lørdagen denne sommeren med opphold hehehe.

Vi hadde ett fantastisk følge opp kirkegulvet, min kjære pappa følgte meg opp og vi hadde guttene våre som brudesvenner, og det samme var våre nevøer og vi hadde 2 brudespiker. Vår eldste gutt bar ringen i pute og var helt utrolig stolt, og han var såååå flink. Pappa bar vår minste da han var 6 mnd gammel.






Vi hadde en utrolig flott fest sammen med familie og masse gode venner, jeg vil aldri glemme denne dagen. Jeg er så utrolig heldig å ha så mange flott rundt meg, og ikke minst min utrolig snille og flotte mann. Er kjempeglad i deg kjære ♥

Vi skal feire dagen med god middag ute på restaurant nå på lørdag. Våre søte små skal være hos min snille mamma på overnatting så kanskje vi skal benytte anledningen til å legge oss inn på hotell

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Nydelige bilder fra den store dagen! Det var et kjempeflott bryllup! Vi storkoste oss:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. dokke va jo så flotte!! :)

    SvarSlett