mandag 30. august 2010

Mitt aller første loppefunn

Jeg husker at jeg var så utrolig fornøyd da jeg fant denne utrolige skjønne skålen på stett, den hadde jeg stolt fremme på mitt pikerom. Det har jo blitt noen flyttinger etter den gang, og smaken har etterhvert endret seg både til det bedre og det verre hihihi .

Derfor trodde jeg kanskje at jeg hadde levert den avgårde til Fretex for da jeg etter noen år husket på denne søte skålen kunne jeg ikke finne den.


Det hadde seg slik at jeg ryddet på loftet, og hadde egentlig innsett at skålen var borte vekk, og plutselig i en kasse der oppe lå den, støvete og fæl men like flott. Jeg var ganske så ellevill, min kjære mann kunne ikke forstå denne gleden over enda en skål,men tror jeg kanskje jeg har noen forståelsesfulle bloggvenninner der ute som helt sikkert kan forstå denne lille gleden.



Nå er min gamle nyfunnet skål vasket og ren og jeg er kjempefornøyd. Jeg har nå hatt en liten rydderunde igjen, guttene er i seng og jeg har planer om å kose meg med Ikea katalogen. Jeg tror det må være første gang i historien at jeg har hatt katalogen liggende så lenge uten å ha kastet ett lite blikk i den. Ønsker dere en koselig mandagskveld videre
Klem Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar