søndag 28. november 2010

Advent allerede

Det er ganske utrolig at det er 1.søndag i advent allerede. Kjenner jeg blir litt småstresset med tanke på julegavene som ikke er i boks enda men det er heldigvis ikke for sent enda, god tid enda.

Idag har vi vært hos svigerfar med kone på middag for deretter å reise hjem for å være med på tenning av julegranen her i bygda. Det var kjempekoselig og iskaldt. Det ble noen runder rundt juletreet og vi skulle gå i fakkeltog. Vi fikk oss noen fakler og begynte såvidt å gå men vi ble så utrolig kalde. Guttene hadde vi heldigvis kledd ekstra godt, men det var verre med oss selv. Verken ullstillongs eller hansker fant vi til oss selv og jeg var på grensen til å bli nummen på lårene. Da fant vi ut at det var på tide å gå hjem. En liten fordel var det jo at guttene også ville hjem.





Vi kom oss hjem og der var det godt å varmt. Jeg hadde egentlig bestemt meg for staken jeg skulle ha til adventslysene men som vanlig utsatte jeg det hele tiden og da jeg omsider skulle kjøpe det var det utsolgt. Skikkelig irriterende. Men jeg er jo tross alt så heldig at jeg har Georg Jensen sin adventstake, og til den prisen bør jeg jo virkelig bruke den mente min mann. Han har nok rett i det hihihi


,



Guttene er nå i seng og jeg skal krype i armkroken til min kjære flotte mann. Det er viktig med den alenetiden vi har på kvelden, bare vi to. Ekstra koselig er det når huset er ryddig og rent, stearinlysene er tent og vi bare kan nyte roen som er i huset.

Riktig god kveld til deg også. Klem Helen

2 kommentarer:

  1. Så fint du hadde pyntet♥ og var det derfor jeg ikke fant dere...hehe vi hadde kledd godt på oss vi så vi koste oss♥

    Kos deg på jobb så får jeg komme meg avgårde på trening :)

    SvarSlett
  2. Du er alltid så flink til å sette sammen ting og for det til å bli så fint :D

    Glad jeg ikke var med ned, jeg hadde frøset ihjel!

    SvarSlett