fredag 5. november 2010

Forberedelser

Idag har jeg hatt fri fra jobb og vært busy busy. De 2 elste har vært hos frisøren, shopping til barneselskap i morgen, rydding og vasking og kakebaking, lage gele og pynting. Jeg kjenner nå at jeg er helt sliten og har nå tenkt å benke meg ned på sofaen med ei god liten Baileys med is, me like. Benjamin liker godt Bakugan så det blir pynting etter bursdagsguttens ønsker; Bakugan duk, tallerkner, snopeposer og glass. Jeg får heller pynte som jeg vil til familieselskapet på søndag hehehe.

Jeg har så utrolig lyst på en slik fontenesjokolade som Kitchn har, men har ikke bestemt meg for om jeg vil bruke så mye penger på det, tenke tenke tenke



Den er jo ett litt annerledes alternativ enn sjokoladefondue. Tenk å dyppe herlige frukter i sjokolade fra denne kjekke dingsen. Tenker det hadde vært en slager.

Nå skal jeg slappe litt av med en etterlengted Baileys før jeg tar kvelden. Hvilke planer har dere for kvelden?

Klem Helen

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med overstått til Benjamin! Og lykke til med feiringer i helgen! Jeg blir sliten bare av å lese om det...

    Klem

    SvarSlett