torsdag 11. november 2010

Jeg hadde ikke vært mange timene på jobb idag da jeg ble oppringt fra barnehagen. Jeg stusset litt når det var styreren som ringte meg. Hun kunne fortelle at 5-åringen min hadde klemt fingen sin ganske kraftig og de hadde kjørt han til legen. Hun synes det så ganske ille ut og fryktet at vi måtte på sykehuset med han. Jeg ble helt knust. Da vi kom frem til legen var han allerede ferdig og hadde vært en skikkelig flink gutt og sittet helt i ro da de bandasjerte fingen hans. Heldigvis var det ikke så ille som vi først hadde trodd men da vi senere på kvelden skulle bytte bandasjen, og vi faktisk så fingen fikk jeg helt vondt i meg. Den var omtrent helt flat. stakkars stakkars lille gutten min.

Det var nummeret før vi måtte ringe og kansellere sementbilen som vi hadde bestillt til idag. Heldigvis slapp vi det, og gulvet på 2 fremtidige soverom i garasjen (som er inni huset) er ferdig støpt. Bilder kommer imorgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar