tirsdag 16. november 2010

ny lampe

på nattbordene på soverommet hadde ikke vært dumt. Det er ikke så veldig lenge siden jeg kjøpte lampe til nattbordet, men jeg har funnet en knalltøff lampe på Ikea som hadde vært kjempestilig. Den hadde også gitt mye bedre lys enn den jeg har.


Dere som legger merke til at jeg nevner lampen som en har helt rett. Da jeg kjøpte lampen hadde de bare en igjen men de skulle få inn igjen. Jeg endte opp med å kjøpe den ene, den var jo tross alt på salg. Nå har den stått der på det ene nattbordet og ventet på selskap i flere mnd. Ting tar som regel tid.


I mellomtiden har jeg funnet en annen type lampe vidt forskjellig fra den som jeg allerede har. Er litt spent på om denne lampen kommer i hus før jeg endrer mening igjen hihihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar