mandag 8. november 2010

Ønskeliste til guttene

Det er jo ikke bare jeg som trenger å ha en ønskeliste her på bloggen. Tenkte at det hadde vært en god ide å poste hva guttene mine ønsker seg og da tenker jeg ikke på sjørøvere, riddere, star wars, gormitier og Bakugan for ikke å glemme Beyblades. Ånei du, da tenker vi på hva mamma'en hadde synes hadde passet seg under treet og det er vel heller ytterst sjeldent det samme som sjarmtrollene mine.



Som jeg tror jeg har nevnt mer enn en gang så er jeg utrolig glad i Sebra sine produkter, jeg elsker de spreke fargene og selve designet. Nå som julen er nær så har jeg selvfølgelig tenkt meg ut noen ting som hadde passet veldig bra inne på gutterommene. De runde magnettavlene har jeg hatt lyst på lenge og da passer selvfølgelig magnetbokstavene veldig godt til.


Jeg må heller ikke glemme dette heklede teppet som finnes i ovalt og rundt. Selv ønsker jeg meg helst rundt, og da i blått selvsagt hihihi . Det er nok ille nok at jeg ønsker meg disse tingene men de bør da helst være i rett farge til guttene. For all del, de liker godt både rosa og lilla på klær men å ha lilla på møbler og tepper tror jeg hadde vært i drøyeste laget for dem.

Nå sitter go'guttene og ser på Elias og jeg skal finne frem kveldsmat. Vi har ganske mange kaker igjen etter helgens festligheter så kanskje jeg skal kose meg litt ekstra ikveld, selv om det er mandag.

God kveld til deg og dine, og takk for at du titter innom hos meg:-)

Klem Helen

1 kommentar:

  1. Det er nok ikke alltid mors ønsker samsvarer med de søte små sine, hi, hi:-) Men magnettavle med bokstaver burde falle i smak hos både store og små. Stilig!

    Klem

    SvarSlett