søndag 7. november 2010

Travel helg

Denne helgen har det vært full fart hele helgen. Vi hadde barneselskap igår med ca 15 unger og familieselskap idag. Det har vært kakebaking, matlaging og vasking hele helgen. Vi har nå omsider fått satt oss ned etter en meget vellykket helg og en veldig fornøyd 5-åring.

På menyen har det vært tapas, alt fra balsamico poteter, båtpoteter med rosmarin, selvlaget bbq saus, hvitløksdipp, kjøttboller og burritoslefser med serrano skinke. Det var så utrolig mye god mat og oppskrifter har vi fått fra min kjære svigerinne Carmen, min snille bror Mike, min fantastiske mamma og min skjønne jobbkollega Siren. Tusen hjertelig takk for masse god hjelp ♥




Vi hadde selvfølgelig laget altfor mye mat og fremdeles hadde vi masse masse kake igjen, og også her fikk vi masse god hjelp både fra min svigermor og mamma. Tenk at jeg er så heldig å ha så mange hjelpsomme mennesker og snille mennesker i mitt liv.


her ser dere bursdagsgutten med selvpyntet sjokoladekake

Nå som jeg endelig har satt meg nedpå kjenner jeg at jeg er skikkelig sliten, skulle ønske det var helg igjen hihihi. Håper at du også har hatt en flott helg, det vet jeg at jeg har. Ønsker dere alle riktig god kveld videre, nå skal jeg faktisk i seng.
Klem Helen










1 kommentar:

  1. Det var veldig koseligt! Masse god mat og kjekke folk. Ikke minst var bursdagsbarnet super blid hele dagen :)

    SvarSlett