tirsdag 21. desember 2010

Herlig julestemning

Hvor lenge er det igjen til jul nå mamma?

Dette spørsmålet har jeg fått nå hver dag i omtrent 2 mnd.
Det føles ivertfall slik hihihi

Det var med stor glede at jeg nå kunne si til guttene
mine at det bare er 3 igjen til julaften.

Jiipppiii hylet hørtes over hele huset ....koselig





Nå er jeg i skikkelig julestemning og julen kan bare komme.
Idag lavet snøen ned og dekket hele og det ville ingen ende ta.

Jeg tenker på de stakkarsene rundt forbi i Europa som
sitter fast på flyplassene pga snøværet.

Ikke noe særlig festlig, spesielt ikke for de som er på vei hjem og
for all del, ikke noe gøy for dem skal feire julen borte heller.

Uansett så håper jeg at dere snart kommer
frem til dit dere skal.


Idag har jeg tatt en kjapp runde og fått kjøpt julegavene som
mangletog fått gjort litt mathandling til julehelgen.
Det ble masse snop, chips og annet digg.


Jeg har også vært på Living på jakt etter julestrømpe til minstemann.

Det var faktisk ikke lett å få tak i en julestrømpe,

jeg er vel kanskje litt sent ute men fikk nå tak i til slutt.

Living har forresten også 50% på all julepynt og da var jeg ikke vanskelig å be.

Fikk kjøpt en del nye julekuler, mest i hvitt og sølv da jeg har ett håp om

engang å få pyntet juletreet i sølv og hvitt. Det blir ikke i år ...

Imorgen gleder vi oss alle, da skal juletreet bli pyntet

og vi skal ut og leke i snøen.

Hva er deres planer for morgendagen?

3 kommentarer:

  1. Her i huset er det full nedtelling til jul og:-) Juletreet har jo vært pyntet en stund hos oss, og nå har alle pakkene kommet under treet, så vi er klar:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Koselig! Ja i morgen er det jultrepynting og samme intensjon om hvitt og sølv tre...men ikke helt i år:)
    Gøy med alt som er på salg:)thihi...
    Har tenkt å sy en ny strømpe til barna, men mamma har laget to som er koselig så det blir med de:)
    Ønsker deg en riktig god jul og gleder meg til å følge deg videre i 2011:0)
    Takk for alle hyggelige hilsner hos meg!

    Juleklem fra meg:)

    SvarSlett
  3. 3 dager igjen, tenk det! Halve stuen blir med pakker :D

    SvarSlett