torsdag 30. desember 2010

Romjulen

Nå er snart romjulen over.
Jeg har vært så heldig og hatt 2 uker fri nå i julen,
og har kun vært på jobb en dag. Det har vært helt fanastisk.



Jeg har nytt sene kvelder og sene morninger.

Guttene har faktisk sovet til omtrent 9 og det er virkelig luksus.

Det er nesten som jeg gruer meg til hverdagen trer i kraft neste uke,

men det skal bli godt. Tilbake til vante gode rutiner.





Enn så lenge nyter jeg denne tiden så godt jeg kan.
Vi har også prøvd å benytte oss av det flotte været.
Ute i frisk deilig iskald luft gjorde godt.
,Vi fikk alle gode røde skinn, koselig.



Jeg hadde kjøpt nye vintersko til C i januar,

men da høsten kom hadde han vokst fra dem.

En smule irriterende da jeg måtte til å kjøpe nye til han.

Selv fant jeg ikke mine vintersko da vi skulle ut,

så jeg tenkte at jeg kunne jo prøve de som han hadde vokst fra.

Og jammen meg passet de ikke til meg, og de var kjempegode og varme.








Vi hadde noen knallkjekke timer ute i snøen,
bare synd at pappa'en ikke kunne være med.
Plikter på jobb kaller.
Heldigvis var vi så heldige at guttenes
snille onkel ble med oss ut.
Alltid godt meg hjelp.
Det er ikke så lett når det er mange små
som vil bli dratt på akebrettet.


Nå tar jeg meg en velfortjent hvil i sofaen.
Morgendagens festligheter skal nemlig ikke feires hjemme iår,
vi gleder oss masse til nyttårs feiring hos min fantastiske venninne.
Klem Helen

5 kommentarer:

  1. Godt nytt år til dere og :)
    God klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Herlige og stemningsfulle bilder! Takk for fine innlegg og koselige kommentarer i året som gikk! Godt nyttår til deg og dine!:) God klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. Tittar innom for å ønskje deg og dine eit godt nytt år. :)
    ╔═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╗
    ೋ ❤❤❤~~Happy new year!!!~~❤❤❤ ೋ
    ╚═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╝

    SvarSlett
  4. Riktig Godt Nytt År Helen!
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:-) Det er alltid kjekt når folk tar seg tid til å skrive litt, ikke at jeg alltid er så flink selv. Kanskje ett nyttårs forsett?
    Så koselige bilder du viser. Det er jo så kjekt å være ute å ake i snøen, bare så dumt at den er forsvunnen nå.

    Ha en god kveld og ett godt nytt år

    Klemmer herfra

    SvarSlett