tirsdag 14. desember 2010

Juleavslutning

Som seg hør og bør så er det hver jul avslutninger både her og der.

Det er avslutninger på skolen, i barnehagen og
eventuelt på f.eks fotball, innebandy eller håndball.


Vi som har 4 gutter har en del å gå, foreløpig ikke så mange
men jeg ser for meg at det blir ganske heftig når alle blir eldre.


Den siste avslutningen vi var på var for 4.klassingen vår.
De showet og sang, de var utrolig flinke.

Jeg var med i julekomiteen og det ble bakt lussikatter
(tusen takk kjære bror og min supersnille mamma som laget dem for meg),
drukket julebrus og vi laget flotte kubbelys.






Denne gangen fikk søsken også være med og det ble en ganske livlig kveld.
De storkoste seg og har snakket om det i hele dag.
Ønsker dere en herlig tirsdagskveld.
Klem Helen

1 kommentar:

  1. Så flinke de er. Jeg vil også lære meg det med kubbelysene.:)

    SvarSlett