torsdag 23. desember 2010

juletreet er pyntet ♥

Nå har vi endelig pyntet treet og det ble ikke så verst.

Jeg hadde store ønsker om ett nydelig tre
i sølv og hvitt men det ble ikke sånn.

Istedenfor fikk guttene være med å pynte og de koste seg....
litt krangling må vi vel regne med?


Christopher husker fremdeles den gangen

"du mamma bestemte at treet bare skulle være i gull og rødt" hehehe



Jeg tror kanskje det blir lenge til jeg selv får velge hvordan

treet skal se ut men julen hører barna til så jeg klarer meg nok.





Nå er det bare en dag igjen til jul og guttene er helt ekstatiske.

Nå kan ikke dagen gå fort nok.

Idag skal vi til frisøren med Alexander sånn i siste liten,

er spent på hvordan det går.

Vi skal også innom jobben min og ønske dem en god jul, er dere klar for besøk?

Guttene gleder seg extra mye til ikveld, da skal vi ut med julekaker og melk til nissen

og vi skal kose oss med Polarekspressen.

Etter at guttene er i seng så skal gavene under treet,

gleder meg til å se de skjønne ansiktene deres imorgen

når de kommer inn i stuen og finner julestrømpen

og ett tre med masse gaver unna, priceless ♥

Ønsker dere alle en riktig god lille julaften.

stor klem fra Helen




4 kommentarer:

  1. Gleder meg til imorgen! :) Halve stuen blir med pakker :P

    SvarSlett
  2. Bare en liten snartur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul :-D

    Juleklemmer fra Karianne

    SvarSlett
  3. Å nå er jeg i skikkelig julestemning!! Gleder meg til å komme hjem tidlig i dag:) Alt er i boks så nå skal me bare kose oss i kveld:) Juletreet var nydeleg!!
    Klem frå din goe kollega Sirèn:)

    SvarSlett
  4. Koselige bilder! Her kommer man skikkelig i julestemning:-)

    Ønsker deg og gutta en riktig god jul!

    Klem

    SvarSlett