lørdag 4. desember 2010

julebord forberedelser

Jeg er så heldig å ha en helt fantatisk lillesøster som gjør mirakler med sminke.
Hun satte av ett par timer for å hjelpe meg med sminke og hår,
og er det noe hun kan, så er det det.

Uten henne hadde og min elskede GHD hadde jeg aldri fått til disse fantastiske krøllene ,
Røde negler er ett must på julebord, synes denne rødfargen fra Maybelline er bare helt perfekt



Så nok en gang kjære søster, tusen hjertelig takk, you're one in a million♥

I den ene foreningen jeg går i hadde vi for første gang julebordsforening med mennene, og det var kjempekoselig så dette blir nok en fast tradisjon. Tusen takk til deg Linda for nydelig mat og til dere alle for flott selskap.

3 kommentarer:

  1. Nyyydelig! Heldig du som har egen stylist:-)

    SvarSlett
  2. Hei Helen
    Så koselig at du tittet innom meg og la igjen en kommentar ♥ setter stor pris på det :) og koselig at du vil være med på min giveaway… Så snill søster du har da som hjelper litt til, og bildene av deg var nydelige :) Kjenner meg godt igjen av bildene du viser nedenfor – jeg også har noen slike oppryddingsdager :)) og har også litt problemer med å kaste, hihi.. men du verden så kjekt det er når det er litt ryddigere… Ønsker deg en fin adventstid, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Du er nydelig som alltid! Sminke deg er alltid kjekt.

    SvarSlett