fredag 10. desember 2010

rydding av bod

På søndag fyller vår flotte førstefødte 9 år , og da blir det familiefest, igjen.
I den anledning har jeg masse å gjøre denne helgen. Ikke bare skal det
pyntes litt mer til jul, det skal handles inn til både tapas og kakelaging og ikke
minst så må det vaskes og ryddes. Dette blir en virkelig en travel helg ,
men gleder meg til festen på søndag.

Dagen idag har jeg brukt til litt julegaveshopping og rydding av bod,
og det var virkelig noe som trengtes. Alt jeg kan si er at ingen bilder ble
tatt for å dokumentere hvor gale det så ut hihihi. Min kjære ble virkelig
ikke fornøyd da jeg plutselig hadde kastet meg over prosjekt bod,
vi har da så mye annet som skal gjøres før søndagens feiring av vår
snart 9-årige sønn mente han. Selvsagt hadde han helt rett men da var jeg
allerede godt igang og da var det bare til å fullføre det jeg hadde begynt på.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å dokumentere boden, men det hadde vært
morsomt å hatt ett bilde eller to for fremtiden. Vi har altså planer om å gjøre
noe med boden, både med hylleløsninger og maling av vegger og tak, og
ikke minst å bytte ut gulvbelegget, men det blir ikke prioritert med det første.



Det kan kanskje være at jeg til nøds beholder gulvet slik det er,

det er jo nesten litt styggkult, eller hva synes du ?



På søndag er det allerede 3.søndag i advent og jeg har
en uke igjen på jobb før jeg tar meg en god og lang juleferie.

Snart er det jul og jeg gleder meg kjempemye.

Elsker denne tiden og gleder meg til å nyte den sammen med mine

kjære mann og våre flotte gutter.

Klem Helen

ps:jeg vet ikke hva jeg har gjort siden første del av dette innlegget ser ut som det gjør? har prøvd å fikse det uten hell så det får bare være sånn. Det ser ikke sånn ut når jeg trykker forhåndsvisning, noen som vet?

1 kommentar:

  1. ..du å du - du er knallgoe Helen!! Heldige så har hatt fri i dag, eg har akkurat sett meg ner nå med eit velfortjent glas kald kvitvin:) Har rydda, vaska, lagt samen klær osv.. siden me kom heim frå teateret. Ellers var du sakna på jobben i dag søte,snille Helen!!
    klem den beste kollegaen din ever

    SvarSlett