mandag 13. desember 2010

Christopher 9 år

Vår flotte gutt på 9 ble feiret med familieselskap igår.
Han hadde en kjempeflott dag.
Masse flotte gaver og venner som kom og sang på døra.
Jeg kan ikke tro at denne flotte gutten allerede er 9 år.
Hvor har årene blitt av?
Før jeg vet ordet av det er han tenåring og voksen selv.
Jeg må huske å nyte tiden ,
og ikke haste meg gjennom barndommen til guttene mine.


,




I'm so incredibly blessed.

Jeg fant ikke ett godt nok norsk utrykk for å beskrive hvor

utrolig heldig jeg er som er mamma'en til disse 4 flotte guttene.

De kan tøye grenser og være helt umulige,

men mesteparten av tiden er de noen fantastiske

gutter som gjør meg uendelig lykkelig.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen til Christopher! Flotte gutter du har!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige gutten(ene):D

    SvarSlett