torsdag 9. desember 2010

litt førjulskos

Idag har jeg med jobben vært på julelunch hos en kunde
og det var galjilt (som min søte venninne og jobbkollega sier hehe).

Vi fikk sitte i viploungen og fikk servert nydelig pinnekjøtt
med tilbehør, og til dessert den tradisjonelle riskremen
med en fantastisk saus.

Vi måtte bare spørre om hva som var i den og det var bringebær,
skogsbær, litt husholdningsaft, vaniljesukker og ingefær.

de hadde også en pakke til alle som var på lunsjen og i min pakke lå disse flotte hjertene til å ha på treet

Kunden har sin egen lille butikk på huset hvor vi fikk shoppet litt.

For å si det sånn, jeg kom ikke tomhendt hjem.




Min kjære mann har enda tilgode å se at jeg ikke bruker penger

hvis jeg er en plass hvor det kan brukes penger hehehe.

Jeg har nå avsluttet dagen med å gå på trening, og det er flaut å si

men jeg kan ikke husket sist jeg var. Det har vært så travel og mye som

skjer hele tiden og viljestyrken min er ikke som den burde være.

Jeg skal nå ta meg en liten bloggerunde før jeg vier min mann

litt oppmerksomhet.

KLem Helen

2 kommentarer:

  1. Flotte hjerter :)
    Hørtes ut som en herlig julelunsj:)
    Klem Martha.

    SvarSlett
  2. Fine hjerter:) Koselig å titte innher her! ha en fin advent

    SvarSlett