torsdag 2. desember 2010

kald vinter

Vi har oljefyring her i huset og natt til mandag gikk den tom.
Vi har ikke noe annet valg enn å vente på påfyll og gjøre det
beste ut av det og fyre i ovnen og masse stearinlys
og det er jo bare koselig. ,


Jeg er en frostmark og så kaldt som det er,
tok jeg på meg min gode varme rosa fleece morningkåpe og rosa tøfler.
Jeg var litt av ett syn hihihi

Da jeg omsider fikk varmen imeg fikk jeg ett plutselig innfall
til å ta i et tak på kjøkkenet. Litt julerengjøring må faktisk til og bedre sent enn aldri.
Min kjære mann ble heller oppgitt da han oppdaget hva jeg holdt på med.
Han synes det hele var heller komisk og knipset litt bilder istedenfor å hjelpe til.


Han hadde vel håpet at innholdet i skapet ble mer enn halvert
men jeg beklager å måtte skuffe deg kjære, det var vel heller dårlig
med kastingen ikveld.
Tenk, snart er det 2.søndag i advent.
Klem Helen

2 kommentarer:

  1. He he...herlig! sånn blir det i skap altså:)
    God helg:)

    Klemmer fra Brit Olaug

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner meg så igjen, herlig med slike rydde kick en gang i blant! Og det finnes nesten ingen bedre følelse enn når en har orden i skapene:)Ha en fortsatt fin førjuls tid og kos deg med deg og dine! Klem fra Eli

    SvarSlett