mandag 6. desember 2010

6.desember

Vi er allerede kommet til 6.desember. 6 dager med
4 forventningsfulle gutter som våkner ivrige da de vet at
de har enda en luke å åpne. Gleden og iveren er å se i både
øyne og fjes, de smiler rundt. Å se dem sånn varmer mitt hjertet
og det hjelper når man står opp grytidlig og skal opp og avgårde.


Det er ikke hver dag som er slik, men idag var en slik dag.
Det hjalp virkelig å ha en slik start om morningen det var verre da de
skulle leveres i barnehagen og jeg skulle på jobb.
Med en bil uten bensin og tom for strøm kom jeg ikke langt.


Heldigvis har vi snille naboer som jeg fikk sitte på med til jobb.
Min snille pappa var hjemme idag og kjørte guttene i barnehagen for meg.

Heldigvis er det ytterst sjeldent at vi har slike morninger, som regel
er det bare trafikken som er ett problem om morningen, og av og til
kanskje litt sure og trøtte gutter, eller foreldre hihihi


,Idag ble det litt mer pynting til jul. Jeg hadde egentlig bestemt
for at at jeg ville ha en hvit jul i år.

Som dere ser ble det ikke
helt slikt som jeg hadde tenkt meg. Da eskene ble pakket frem
og julepynten tatt ut var det røde nisser, røde duker og røde engler.


Da jeg en smule irritert nevnte at jeg egentlig ville ha en
hvit jul var det ingen trøst å hente.Julen er rød var svaret jeg fikk.
Jeg ser nå når jeg har fått opp litt av pynten av jeg er ganske så
fornøyd og det er jo det aller viktigste.
Nå skal jeg kose meg med det nye interiørbladet Boligdrøm, skal bare
lage meg en god kopp med te og krølle meg sammen med mitt myke lilla teppe.
Hva gjør du på?
Klem Helen

1 kommentar:

  1. Ler litt av innlegget ditt for jeg kjenner meg bare såååå godt igjen..... men trøste deg med at hvitt og rødt er utrolig flott i julen når alt kommer til alt, og slik ble det forresten her også :o)))

    Foresten så var de aldeles nydelige de soppene dine ....

    vinter klem fra Babsy

    SvarSlett