torsdag 30. desember 2010

2010 - ett bra år

2010 er over og det er idag allerede 2.januar 2010.
Fjoråret var et meget bra år for vår del.
Så utrolig mye å være takknemlig for og
vi gleder oss til å se hva 2011 har å by på.

Vår skjønne N ble 3 år. I påsken dro vi til Stanghelle for å se nyhuset til svigerfar med kone.

Det var en kjempekoselig tur hvor vi også fikk treffe igjen deler av familien til min mann.

Kjempekjekke folk som det alltid er kos å være med.

Vi benyttet samtidig anledningen til å besøke min manns forlover

og hans kjempekjekke samboer Barbro,

som har denne utrolig inspirerende flotte bloggen.










Jeg og min kjære hadde vår første tur til New York.
Det gjorde godt å være bare oss to i ett par dager og bare være kjærester.
New York er bare helt magisk og jeg skal faktisk allerede tilbake
om 2 mnd sammen med ei venninne, som har denne flotte bloggen.





Vår lille sjarmerende A ble 2 år.

Vi er så heldige å ha kjekke naboer som inviterte oss

på hytten deres til litt sørlandsidyll.

Desverre var ikke været så flott men vi koste oss masse.

Ellers var vi hjemme nesten hele denne sommeren.

Jeg og C dro til Newcastle ett par dager og fikk shoppet litt.

Han syntes det var ganske greit å få mammaen sin helt for seg selv,

det er ganske luksus. Han fikk også omtrent han ville ha på denne turen

så det var nesten julaften hver dag i ett par dager hahaha.


Vi var desverre ikke så heldige med været denne sommeren,

veldig mye regn og ikke så mye varme å skrøyte av men de få dagene

med fint vær tilbragte vi som regel i bassenget hos mine foreldre.

De fikk denne sommeren varme i vannet så det var varmt og herlig.





C begynte i 4.klasse med ny klasseforstander. Et nytt krevende skoleår var igang.
Det er travelt å ha skolebarn. Heldigvis er jeg heldig som jobber 80%,
litt ekstra tid til å følge han litt opp på skolen
og få gjort annet forefallende arbeid i huset.
Det er faktisk ikke så ofte jeg fikk gjort noe i huset
den ene dagen jeg hadde fri,
det var så mye annet å gjøre som tannlegetimer både til meg selv og guttene.





Jeg var også så heldig å få dra på studietur til Houston, det var kjempegøy.
Det eneste jeg har å utsette på den turen må være at kofferten min
forsvant og kom aldri til rette.




2010 førte også med seg litt tannproblemer
som igjen førte til noen mindre kjekke tannlegetimer.
Jeg kan oppsummere det må å si at det var fryktelig vondt,
både i munn og for kontoen.
Så hvis jeg må si noe negativt om 2010 så må det være
de evinnelige tannlegebesøkene mine.
Jeg starter forresten det nye året med enda ett tannlegebesøk,
det gjør nok ikke godt for New York turen min.




Ellers hadde vi en fryktelig travel høst med planer

hver eneste helg fra august omtrent frem til jul.

Det er greit at jeg liker planer men det ble litt mye i høst.

Slikt vil jeg ikke ha det igjen og må dermed lære meg

at jeg faktisk ikke kan få med meg alt.

Jeg var blant annet på Papirfesten (scrappehelg) i Stavanger

og arrangerte Halloween party for C sin klasse

som forresten var en stor suksess og

ser ut til å bli en årlig tradisjon hos oss.



Ellers så er nå julen over. Jeg elsker desember mnd.

Den er mørk og kald men så ufattelig koselig.

Julaften ble i år feiret sammen med min familie,

og nyttårsaften feiret vi som alltid med ett

fantastisk vennepar som vi setter umåtelig stor pris.

Nå skal jeg nyte resten av kvelden sammen med min kjære,

imorgen er det tilbake til hverdagen og nyttårsforsettene

trer i kraft. Jeg måtte ha denne siste helgen til kos før

chips, brus og snop er historie. Velkommen sunn mat og trening,

farvel kiloer og velkommen til gamle klær som forhåpentlig snart passer igjen.

Ha en flott søndagskveld.

Klem Helen




1 kommentar: