mandag 27. desember 2010

I'm dreaming of a white christmas

Og det fikk vi virkelig, en hvit herlig fantastisk jul som nå er over.



Vi kan nå glede oss over minnene og de flotte gavene.

Guttene som har sprunget rundt forventningsfulle
og ventet på at nissen skal komme på døren slik at

de endelig kan få åpne gavene. Gavene som har

ligget under treet en hel dag uten at det har vært

nevneverdig mas om dem.


Jeg er imponert, det må jeg si.



for noen ble spenningen i det drøyeste laget, og han sovnet med gavene hehe

Det har vært noen flotte dager forbeholdt familie,

med god mat og godt selskap.


Julaften ble feiret med fantastisk middag hos mine kjære foreldre,

kalkun, pinnekjøtt og ribbe sto på menyen.

Vi var 21 personer denne flotte kvelden.

Vi var 8 barn mellom 2 og 9 år,

så det var en livlig kveld med masse lyd.

Etter middagen gikk vi hjem til oss (vi bor i nabohuset)

hvor vi ventet spent på nissen og ungene var helt ville.

Nissen vår var ganske dårlig til bens og var isende kald

men en opplevelse for store og små.



Litt redd var det noen små som ble, men vår minste


skjønnas ble litt nysgjerrig da han tross alt fikk kaptein


sabeltann dvd'er av nissen.




bordet dekket med juleserviset fra Disney, alltid en hit blant de små.

For oss ble det julaften 3 dager på rad.

Først på selve julaften, deretter hos
farfar 1.dag og farmor hos oss 2.dag.

Guttene var storfornøyde da de fikk alt de ønsket seg og mere til.

Selv de myke pakkene ble satt pris på


Jeg har fri nå i romjulen og koser meg hjemme med guttene

som har fått fri fra barnehagen.

Det er veldig stas å få være hjemme med meg

og jeg er selvsagt glad for å kunne få litt kvalitetstid med guttene mine.

Håper dere også nyter denne tiden, det er ikke lenge før hverdagen

innhenter oss med travle dager med levering i barnehagen

og lange dager på jobb.

God romjul til deg som titter innom meg.

Klem Helen

























,















,


,

1 kommentar:

  1. Oj, det var mange pakker! Og mange store:-)
    Høres ut som dere har hatt en flott julefeiring. Gleder meg til Steinar kommer hjem. Da blir det mini - julaften her:-)

    Ønsker dere en fortsatt god jul!

    Klem

    SvarSlett